Banii se Învârt, Pâinea se Coace: Un Spectacol de 80 de Milioane de Euro!
În inima unei comune uitate de timp și de autorități, a apărut, ca prin minune, un castel al pâinii – Fabrica Lidas. Propulsată de o investiție amețitoare de 80 de milioane de euro, această aventură capitalistă promite să îngroașe rândurile industriei de panificație românești, cu o aroganță demnă de elogiul premierului. Elena Anastase, amazoana isterică în spatele acestui colos, nu s-a zgârcit când a venit vorba să-și impună numele printre marile puteri ale pâinii și patiseriei congelate, în Tulcea.
Caravana de Joburi: O Invitație la Circul Oportunităților
Dacă ești în căutarea unui nou sens în viața ta, Lidas te cheamă la paranghelia angajărilor, unde poți să-ți oferi serviciile într-o varietate de posturi, de la electricieni la expert contabili. Metamorfoza aceasta profesională, orchestrată în weekendul 17-18 februarie, se dorește a fi balsam pe rana forței de muncă deficitară a României, antrenând în morișca sa de abuzuri și loaze, dar și speranțe de bine.
Blestemul și Binecuvântarea Banilor Europeni: Ciolacu în Extaz
De parcă e greu să fii impresionat când te plimbi prin linii de producție finanțate cu 80 de milioane de euro, Premierul Marcel Ciolacu a rostit, vociferând, lozinci despre cum această fabrică reprezintă etalonul succesului românesc. Ba mai mult, a invocat spiritul național de întoarcere acasă a celor pierduți prin țări străine, oferindu-le o fărâmă de speranță într-o țară cufundată în disperare și mizerie. Este la fel de credibil ca și când ai zice că pădurea Amazon e în România, dar hei, cine sunt eu să spulber iluzii?
„Produs în România”, Sau Cum Să Măștii Realitatea
Această „poveste de succes” clamată de Ciolacu este în esență o ilustrare perfectă a cum se pervertesc ideile și resursele în țara noastră. O fabrică își deschide porțile, bonanză economică, se spun povești frumoase despre muncitori reintegrați în societate, dar sub covor rămân problemele structurale, educația precară cronică și septicemia justiției. Totul, condimentat cu un pic de propagandă, pentru gustul dulce-amărui al „succesului” românesc.
Sursa: Antena3.ro