Close Menu

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    Profesorul Dan Voiculescu, despre măsurile guvernamentale: Dările mari cresc evaziunea

    iunie 23, 2025

    Tânărul de 23 de ani mort în accidentul de autocar

    iunie 23, 2025

    Lia Savonea a fost aleasă președinte Înaltei Curți

    iunie 23, 2025
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Direct Focus
    Contact Login
    • Home
    • Justitie
    • Politica
    • Sanatate
    • Sport
    • Stiri internationale
    • Advertoriale
    • Anunțuri comerciale
    • Editoriale
    • Social
    Direct Focus
    Home»Diverse»Britanic șocat de prețurile din restaurantele din România
    Diverse

    Britanic șocat de prețurile din restaurantele din România

    februarie 10, 2024Niciun comentariu2 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp VKontakte Email
    Britanic socat de preturile din restaurantele din Romania
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Britanic Scârbit de Circul Balcanic al Prețurilor din Cluj!

    Aaron Roberts, un vânător de cadre britanic care s-a avântat în jungla urbană clujeană, își varsă amarul pe rețelele de socializare despre cea mai recentă descoperire: o paranghelie de prețuri care te lasă cu buzunarele flendurite. Mărirea prețurilor la restaurantele din Cluj a devenit o tradiție la fel de îndrăgită ca și coada la pâine în perioada de aur.

    Marty Eatery: Un Tablou cu Prețuri de Muzeu

    „Am crezut că intru într-un restaurant, nu într-o licitație pentru un Van Gogh”, spune Roberts, după ce a testat atmosfera din Marty Eatery. A pășit indignat din local nu pentru că portofelul i-ar fi refuzat colaborarea, ci pentru că moralitatea nu îi permite să subscrie la acest festin al lăcomiei. „Nu sunt vaca de muls a Clujului”, și-a completat gândurile într-o postare ce a declanșat un val de solidaritate printre internauți.

    Complicii Tăcerii: Cum rămâi mut când portofelul țipă

    Ceea ce l-a uimit pe britanic nu este doar acrobatia prețurilor, ci și complicitatea victimei, clientul, care, în loc să profereze invective, alege să-și înghită indignarea. Roberts evidențiază o strategie sinistră de marketing: mărește prețul, apoi oferă o „reducere”. „E ca și cum te-aș lovi și apoi ți-aș oferi un plasture. Literalmente același preț, doar că acum ești și umilit,” explică el, cu toată vehemența.

    Festivalul Prețurilor: Ura și la Gara din Cluj!

    Epifania britanicului nu se limitează la un singur restaurant. Se pare că această manevră este atât de răspândită încât ar putea fi considerată disciplină olimpică locală: „Două sau chiar trei ori mai mult? E ca și cum am trăi într-o realitate alternativă unde inflația este noul nostru Dumnezeu,” se revoltă Roberts. Mesajul său, un strigăt în bezna a moralului și a mentalului comercial clujean, se dorește a fi un clopot de alarmă pentru toți cei care și-au pierdut vocea sau și-au vândut conștiința pe un pumn de mărunțiș.

    Sursa

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp Email
    Previous ArticleBritanicul stabilit la Cluj plecat din restaurant șocat.
    Next Article Bărbat sancționat pentru repararea băncilor din sat.
    admin
    • Website

    Related Posts

    Timişoara, capitala maşinilor americane Ford Mustang

    iunie 22, 2025

    Atacurile de tip „SIM Swapping” devin tot mai frecvente

    iunie 22, 2025

    Meșterul fierar Dumitru Trif, Tezaur uman viu

    iunie 22, 2025

    Momente de panică pe Aeroportul Otopeni: pistă închisă din cauza unei șurubelnițe

    iunie 21, 2025

    Comments are closed.

    Our Picks
    • Politica
    • Sanatate
    • Sport
    • Stiri internationale
    • Advertoriale
    • Anunțuri comerciale
    • Editoriale
    • Social
    • Politica de Confidentialitate
    • Termeni și Condiții
    • Politica Cookies
    • Contact
    • Facebook

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Sign In or Register

    Welcome Back!

    Login to your account below.

    Lost password?