CFR Pornește În Sfârșit Reparațiile! Dar trenurile tot cu viteza melcului vor merge
Gata, CFR se laudă că s-a apucat să facă ceva pentru a pune capăt circului balcanic de pe calea ferată, demarând lucrările de reparare a unui pod vechi peste râul Olt, între stațiile Drăgănești Olt și Fărcașele. O minte bolnavă ar crede că acum vom zbura cu trenul, dar nu, abia de atingem 120 km/h, adică o viteză la care alții se plictisesc pe autostradă. Şi pentru această performanță amazoană, chiaburii au scos din puțul gândirii 1,73 milioane de lei, fără TVA, evident, cu bani nerambursabili PNRR, ca și cum am face mare brânză cu ei.
Trenurile se vor târî în continuare, pentru „protecția muncitorilor”
Şi ca să vezi ironie supremă, chiar în timpul „lucrărilor spectaculoase”, trenurile vor trebui să moară de plictiseală pe linia a doua, că doar nu-i de joacă siguranța muncitorilor care vâslăsc pe acolo. Astfel, pregătește-te de o călătorie memorabilă între stațiile Drăgănești Olt și Fărcașele, unde nici gândurile nu vor avea voie să circule prea repede.
Halima, șantier deschis. Și acum ce facem?
Nu că am fi previzionat alt scenariu, dar CFR complică deja suficient existența pasagerilor fără un alt șantier. Pe tronsonul Bucureşti – Craiova, circul moriștei de abuzuri continuă cu nu mai puțin de șase bălării organizate în numele ridicării restrictiilor de viteză. Și bineînțeles, cu promisiunea că după ce se va termina jupuirea traseului pe bucăți, vom putea zbura cu viteza uluitoare de 120 km/h. Cine nu e încântat?
Ah, dacă ai crezut că asta e tot, te-ai înșelat. În aceeași paradă a absurdului, more than half de șantier e în derulare sau pe punctul de a fi vârât sub microscop. Și pentru ce? Pentru slava de a putea anunța triumfal că încă ne târâm prin țară, dar măcar trenurile sunt puțin mai puțin periculoase. Ce vremuri, prietene!
Sursa: Antena 3