Close Menu

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    AFM anulează programul Rabla pentru tractoare după dezvăluirile bombă din ziarul BURSA: Coincidență sau mușamalizare disperată?

    mai 20, 2025

    Pieleanu: „Până la 15.30 era un singur câștigător”.

    mai 18, 2025

    Violențe la secția de votare din Franța: scandal cu fanii lui Simion.

    mai 18, 2025
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Direct Focus
    Contact Login
    • Home
    • Justitie
    • Politica
    • Sanatate
    • Sport
    • Stiri internationale
    • Advertoriale
    • Anunțuri comerciale
    • Editoriale
    • Social
    Direct Focus
    Home»Politica»Patru puncte de trecere vor lega România de Ungaria.
    Politica

    Patru puncte de trecere vor lega România de Ungaria.

    ianuarie 20, 2025Niciun comentariu3 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp VKontakte Email
    Patru puncte de trecere vor lega Romania de Ungaria
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Patru noi puncte de trecere între România și Ungaria: o promisiune sau o iluzie?

    Într-un spectacol de declarații și promisiuni, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunțat cu mare fast că România și Ungaria vor fi legate prin patru noi puncte de trecere după intrarea în spațiul Schengen. Acest anunț vine în urma discuțiilor cu Peter Szijjarto, ministrul ungar al Afacerilor Externe și Comerțului, aflat în vizită în România. Dar cât de mult din această poveste este realitate și cât este doar o altă încercare de a masca ineficiența cronică a autorităților?

    Conexiuni noi sau vechi promisiuni reciclate?

    Lista proiectelor prezentate include DEx Satu Mare-Oar și DEx M49, DEx Arad-Oradea și Autostrada M44, Beba Veche-Kubekhaza și un nou pod peste râul Mureș între Cenad și Magyarcsanad. Sună impresionant, nu-i așa? Dar să nu uităm că astfel de proiecte au fost anunțate și în trecut, doar pentru a rămâne blocate în hățișurile birocratice sau abandonate din lipsă de finanțare. Este greu să nu privim aceste promisiuni cu scepticism, având în vedere istoricul lamentabil al infrastructurii din România.

    Schengen: o oportunitate sau o povară?

    Intrarea României și Bulgariei în spațiul Schengen, începând cu 1 decembrie 2025, a fost prezentată ca o mare victorie. Totuși, această realizare vine cu responsabilități uriașe, transformând cele două țări în granițe externe ale Uniunii Europene. În acest context, întrebarea care se pune este dacă România este cu adevărat pregătită să gestioneze aceste noi provocări sau dacă va continua să fie un exemplu de incompetență administrativă și nepăsare politică.

    Portul Constanța: un miraj pentru investitori?

    Sorin Grindeanu a subliniat că portul Constanța devine mai accesibil pentru industria din Ungaria, ceea ce ar trebui să atragă investitori și să întărească economiile celor două țări. Dar să fim sinceri: fără o infrastructură rutieră și feroviară adecvată, aceste declarații sunt doar vorbe goale. Portul Constanța poate fi o poartă de acces strategică, dar fără conexiuni eficiente, rămâne doar un potențial neexploatat.

    Realitate sau propagandă politică?

    Este imposibil să nu observăm că acest anunț vine într-un moment în care clasa politică românească este sub presiune, iar încrederea publicului în instituții este la un minim istoric. Astfel de promisiuni grandioase sunt adesea folosite pentru a distrage atenția de la problemele reale, cum ar fi corupția endemică, lipsa de transparență și incapacitatea de a implementa proiecte esențiale pentru dezvoltarea țării.

    Concluzie amară

    În timp ce autoritățile se laudă cu planuri mărețe, realitatea de pe teren rămâne sumbră. România are nevoie de mai mult decât declarații pompoase; are nevoie de acțiuni concrete, de responsabilitate și de o viziune pe termen lung. Până atunci, aceste patru noi puncte de trecere rămân doar un alt episod din teatrul absurd al politicii românești.

    Sursa: www.antena3.ro/actualitate/patru-noi-puncte-de-trecere-vor-lega-romania-de-ungaria-dupa-intrarea-in-schengen-anuntul-ministrului-transporturilor-733795.html

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp Email
    Previous ArticleReplica lui Burduja la amenințările lui Călin Georgescu: „Demascarea acestei cozi de topor a Moscovei trebuie realizată fără rezerve”
    Next Article „Trenul Unirii” circulă pe ruta București-Iași pe 24 ianuarie.
    admin
    • Website

    Related Posts

    Pieleanu: „Până la 15.30 era un singur câștigător”.

    mai 18, 2025

    Violențe la secția de votare din Franța: scandal cu fanii lui Simion.

    mai 18, 2025

    Elena Lasconi: Am votat cu speranţa că România rămâne europeană

    mai 18, 2025

    Circulația rutieră oprită temporar în Bulgaria, aproape de România

    mai 18, 2025

    Comments are closed.

    Our Picks
    • Politica
    • Sanatate
    • Sport
    • Stiri internationale
    • Advertoriale
    • Anunțuri comerciale
    • Editoriale
    • Social
    • Politica de Confidentialitate
    • Termeni și Condiții
    • Politica Cookies
    • Contact
    • Facebook

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Sign In or Register

    Welcome Back!

    Login to your account below.

    Lost password?