Close Menu

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    Paul Stănescu: „Nu merg la Curtea de Conturi”

    iunie 28, 2025

    Avertizare ANM: Cod galben pentru vijelii și fulgere

    iunie 28, 2025

    Ministrul Sănătății: „Introducem criterii de performanță pentru șefii de secție”

    iunie 28, 2025
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Direct Focus
    Contact Login
    • Home
    • Justitie
    • Politica
    • Sanatate
    • Sport
    • Stiri internationale
    • Advertoriale
    • Anunțuri comerciale
    • Editoriale
    • Social
    Direct Focus
    Home»Politica»Restricțiile de trafic zona Fântâna Miorița-Gara Băneasa schimbate.
    Politica

    Restricțiile de trafic zona Fântâna Miorița-Gara Băneasa schimbate.

    februarie 21, 2025Niciun comentariu3 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp VKontakte Email
    Restrictiile de trafic zona Fantana Miorita Gara Baneasa schimbate
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Restricții de circulație și haos organizat: Magistrala 6, între promisiuni și realitate

    Traficul din zona Fântâna Miorița-Gara Băneasa, deja sufocat de o infrastructură depășită, este din nou sacrificat pe altarul lucrărilor la Magistrala 6. Metrorex, într-un gest de o transparență discutabilă, anunță modificări ale restricțiilor de trafic până pe 15 mai 2025. Într-o capitală unde șoferii își pierd ore întregi în ambuteiaje, această decizie pare mai degrabă o condamnare decât o soluție.

    Conform comunicatului oficial, două benzi de circulație pe sensul de ieșire din București vor fi ocupate pentru lucrările la viitoarea stație de metrou „Gara Băneasa”. Într-un gest de generozitate amară, traficul va fi redirecționat pe două benzi amenajate și semnalizate corespunzător. Dar cine garantează că aceste măsuri vor fi suficiente pentru a evita haosul? Cine își asumă responsabilitatea pentru nervii și timpul pierdut al cetățenilor?

    Pietonii, victime colaterale ale unui management de trafic precar

    Într-o mișcare ce frizează absurdul, trecerea de pietoni existentă va fi relocată, chipurile pentru siguranță, la ieșirea din intersecție, către Piața Presei Libere. O decizie care, deși justificată pe hârtie, ignoră complet nevoile reale ale pietonilor. Într-un oraș unde traversarea străzilor este deja un sport extrem, această schimbare nu face decât să adauge un nou strat de confuzie și pericol.

    Brigada Rutieră va supraveghea implementarea restricțiilor, dar să fim serioși: câte astfel de promisiuni au fost respectate cu adevărat? Data estimată pentru implementare, 28 februarie 2025, este deja însoțită de o notă de subsol care lasă loc pentru amânări sine die. Condițiile meteorologice nefavorabile sunt doar o scuză convenabilă pentru întârzieri inevitabile.

    Magistrala 6: un proiect de interes național sau o povară pentru cetățeni?

    Magistrala 6, cu traseul său de 14,2 km și 12 stații, promite să lege Gara de Nord de Aeroportul Internațional Otopeni. Pe hârtie, proiectul este de utilitate publică și de interes național. În realitate, însă, devine tot mai clar că prețul plătit de cetățeni – în timp, nervi și resurse – este mult prea mare. Hotărârea Guvernului nr. 496/2017, care susține acest proiect, pare mai degrabă un document al promisiunilor deșarte decât o garanție a succesului.

    Metrorex mulțumește participanților la trafic pentru înțelegere, dar această mulțumire sună mai degrabă ca o insultă. Într-un oraș unde infrastructura este deja la pământ, cererea de răbdare și sacrificiu din partea cetățenilor este pur și simplu revoltătoare. Cine răspunde pentru pierderile economice și sociale cauzate de aceste lucrări interminabile?

    Concluzie amară: între promisiuni și realitate

    În timp ce autoritățile se laudă cu proiecte de anvergură, realitatea din teren este una de haos și ineficiență. Magistrala 6 ar putea fi, într-adevăr, un pas înainte pentru infrastructura Bucureștiului, dar modul în care este gestionat acest proiect lasă mult de dorit. Cetățenii, prinși între promisiuni grandioase și o execuție lamentabilă, rămân principalii perdanți într-un joc al nepăsării și incompetenței.

    Sursa: www.antena3.ro/actualitate/restrictiile-de-circulatie-din-zona-fantana-miorita-gara-baneasa-se-modifica-pentru-lucrarile-la-magistrala-6-737040.html

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp Email
    Previous ArticleCe înseamnă educația financiară pentru tinerii ambițioși?
    Next Article Bărbatul care a hărțuit-o pe Emma Răducanu reținut în Dubai
    admin
    • Website

    Related Posts

    Paul Stănescu: „Nu merg la Curtea de Conturi”

    iunie 28, 2025

    Viceconsulul României la New York, rechemat în țară

    iunie 28, 2025

    Ministrul Sănătății: „Nu se va taxa boala sau pacienții”

    iunie 28, 2025

    Ministrul Economiei: Mina de la Praid riscă să devină lac

    iunie 28, 2025

    Comments are closed.

    Our Picks
    • Politica
    • Sanatate
    • Sport
    • Stiri internationale
    • Advertoriale
    • Anunțuri comerciale
    • Editoriale
    • Social
    • Politica de Confidentialitate
    • Termeni și Condiții
    • Politica Cookies
    • Contact
    • Facebook

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Sign In or Register

    Welcome Back!

    Login to your account below.

    Lost password?