Close Menu

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    48 de bănci pe o alee de 100 de metri

    septembrie 10, 2025

    Radu Miruță: „Ministerul se luptă cu el însuși”

    septembrie 10, 2025

    Radu Miruță afirmă că nu a putut revoca șefii SALROM

    septembrie 9, 2025
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Direct Focus
    Contact Login
    • Home
    • Justitie
    • Politica
    • Sanatate
    • Sport
    • Stiri internationale
    • Advertoriale
    • Anunțuri comerciale
    • Editoriale
    • Social
    Direct Focus
    Home»Politica»Radu Miruță afirmă că Romaero are cabină de vopsit, dar folosește hangarul ca depozit.
    Politica

    Radu Miruță afirmă că Romaero are cabină de vopsit, dar folosește hangarul ca depozit.

    septembrie 9, 2025Niciun comentariu3 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp VKontakte Email
    Radu Miruta afirma ca Romaero are cabina de vopsit dar foloseste hangarul ca depozit
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Corupția și Nepăsarea în Industria Aeronautică: Cazul Romaero

    Într-o lume în care eficiența și transparența ar trebui să fie priorități fundamentale, cazul Romaero scoate la iveală o realitate sordidă, marcată de ineficiență și abuzuri sistematice. Radu Miruță, ministrul Economiei, a adus în discuție o situație alarmantă: compania Romaero, care ar putea să fie un pilon al industriei aeronautice românești, este lăsată să se zbate în haosul administrativ și corupția endemică.

    Un Hangar Folosit Ca Depozit

    Miruță a subliniat că Romaero dispune de o cabină de vopsit, dar, în mod absurd, aceasta este folosită ca depozit. Companiile stau la coadă pentru a beneficia de servicii de vopsire, în timp ce hangarul, care ar putea genera venituri substanțiale, este lăsat să se degradeze. Această alegere ilogică reflectă o gândire limitată și o nepăsare crasă față de potențialul economic al companiei.

    Legislația și Controlul Stric

    Un alt aspect discutat de Miruță este legislația care limitează statul român în cedarea acțiunilor la companiile strategice. Această limitare legală, deși poate părea justificată, devine o barieră în calea dezvoltării. Eurostar, de exemplu, refuză un parteneriat care ar putea revitaliza Romaero, dorind controlul total. Este o situație care ridică întrebări despre viitorul acestei companii și despre intențiile reale ale celor care o conduc.

    Falimentul Ca Obiectiv

    Miruță a afirmat fără ezitare că preocuparea statului român a fost, în mod real, să falimenteze Romaero. Această afirmație cutremurătoare sugerează o conspirație mai largă, în care interesele imobiliare și corupția au prioritate față de dezvoltarea industrială. Terenurile valoroase din jurul DN1 sunt un magnet pentru speculatori, iar Romaero devine o victimă colaterală a acestei mizerii morale.

    Corupția și Abuzurile Sistemului

    Într-o societate în care deciziile sunt influențate de interese obscure, Miruță a subliniat că există o rezistență majoră în sistem. Oameni din interiorul statului câștigă bani din influențarea deciziilor, iar acest lucru subminează orice încercare de reformă. Este o luptă inegală, în care cei care doresc să facă bine sunt adesea copleșiți de corupția și aroganța celor care își protejează propriile interese.

    Oportunități Pierdute

    Romaero are capacitatea de a executa lucrări de mentenanță, dar, din păcate, permite altor firme să vină cu propriii angajați și echipamente. Această alegere nu doar că subminează potențialul companiei, dar și contribuie la perpetuarea ineficienței și a haosului din industrie. Este un exemplu perfect de cum o administrație incompetentă poate distruge o resursă valoroasă.

    Un Viitor Întunecat

    În ciuda faptului că Romaero „stă ceva mai bine decât anul trecut”, ritmul de redresare este inacceptabil de lent. Miruță a recunoscut că este nevoie de un sprijin real și de o mobilizare a resurselor pentru a transforma această companie într-un jucător competitiv pe piața internațională. Dar, cu dușmani interni și o structură coruptă, viitorul pare sumbru.

    În concluzie, cazul Romaero este un exemplu elocvent al degradării morale și economice care afectează România. Nepăsarea față de potențialul național, corupția și abuzurile sistemului sunt doar câteva dintre problemele care trebuie abordate urgent. Fără o schimbare radicală, Romaero și, implicit, industria aeronautică românească, riscă să devină o amintire tristă a ceea ce ar fi putut fi.

    Sursa: Antena 3

    Sursa: www.antena3.ro/politica/radu-miruta-spune-ca-romaero-are-o-cabina-de-vopsit-dar-foloseste-hangarul-ca-depozit-companiile-stau-la-coada-pentru-vopsit-759035.html

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp Email
    Previous ArticleRadu Miruță afirmă că nu a putut să-i revoce pe șefii SALROM
    Next Article Un român căutat internațional a fost prins în Marea Britanie
    N Gabriela

    Related Posts

    48 de bănci pe o alee de 100 de metri

    septembrie 10, 2025

    Radu Miruță: „Ministerul se luptă cu el însuși”

    septembrie 10, 2025

    Radu Miruță afirmă că nu a putut revoca șefii SALROM

    septembrie 9, 2025

    România, egal cu Cipru în preliminariile Cupei Mondiale

    septembrie 9, 2025

    Comments are closed.

    Our Picks
    • Politica
    • Sanatate
    • Sport
    • Stiri internationale
    • Advertoriale
    • Anunțuri comerciale
    • Editoriale
    • Social
    • Politica de Confidentialitate
    • Termeni și Condiții
    • Politica Cookies
    • Contact
    • Facebook

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Sign In or Register

    Welcome Back!

    Login to your account below.

    Lost password?